C elr D?

Vaknade vid halv tio idag men gick inte upp förens halv elva. Gjorde en  varm choklad och åt lite frukost sen satte jag mig vid datan. Lite senare kom Sofie. Jag och Ida (min syster) var hungriga så vi beställde hem en pizza. Eller Sofie fick ringa. Haha, jag och Ida höll på att få skrattanfall... Sen kom dom med pixxa och så åt vi den. Sen gick jag och Sofie till ett cafe och åt lite fixa. Vi gick direkt till stallet och mocka. Sen pratade vi lite om Cindys mankhöjd och sånt. Mamma hämtade oss eftersom det var svinkallt. När vi kom hem åt vi sen spelade vi nintendo. Vi hade en sån humor... xD

Tror ni att Cindy är en C eller D ponny? :)


Kommentarer
Postat av: Louise

jag tror c.ponny:D

2011-01-03 @ 20:03:24
Postat av: hanna

c ponny tror jag :)

2011-01-03 @ 20:41:16
URL: http://hau.blogg.se/
Postat av: livan-00 på bdb

c ponny

2011-01-03 @ 21:12:06
Postat av: Erika

C-ponny:)

2011-01-04 @ 12:22:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0