Dagen idag (:

Sov hos Olivia inatt. Vi vaknade klockan kvart över tolv och gick upp ooch åt frukost vid kvart i ett. Efter det så stack vi direkt till Cindy. Jag mockade hos henne medan Olivia hämtade ensilage. Sen så skjutsade Olivias mamma oss till mig. Och där bytade jag om och sen körde mamma ner oss till stallet. Red Exet fy farao vad dåligt det gick ;o Så stel han var idag har han inte varit sen i början av sommarlovet förra året ^^ Så jag blev irriterad på honom för nt samarbetade med mig -.-' Så är nt nöjd med ridpasset men egentligen så borde jag nt vara förvånad över att han var så stel. För jag har typ bara longerat honom hela veckan och han blir stel riktigt lätt. Efter jag ridit gick jag och Olivia in i klubbis. Var där till  mamma hämtade oss och sen åkte vi hem. Jag skulle egentligen sovit över med Olivia idag men fick nt av mamma :/ 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken otroligt söt häst! Hade en häst som liknar honom rätt mkt.



Följer din bdb och blogg och det är jätte kul att följa din och Exets utveckling tillsammans :)

2011-01-04 @ 22:36:59
Postat av: Sofie

Tack, Han har sin lilla charm :)



Jätte kul att höra att du följer mig! Det betyder jätte mkt! :')

2011-01-04 @ 22:41:39
URL: http://teamseco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0