God morgon

Hoppas att ni har sovit gott. Det har iaf jag gjort :)

Sov alldeles för länge idag. Nämligen till tolv. Ska äta lite frukost med varm choklad sen går jag nog till stallet med hunden. Ska tricksträna Cindy idag. Ska nog träna på Spank skritt men jag tror hon är lite om vi vänster ben för förra gången jag tränade såslängde hon sig bakår när jag tog där. Ska se om det är bättre idag annars får väl jag och mamma kolla upp det. Men det kan vara en sträckning eller något sånt eftersom det är väldigt halv och Cindy tycker om att busa i hagen så hon har säkert halkat till någon gång. Och vi släpper in hästarna så dom får springa in i stallet själva för dom vet sina platser och Cindy har alltid väldigt bråtom så hon kanske har halkat till i stallgången. Fler inlägg ikväll :)

Min lilla tös! :')

Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0