Hel dag i stallet

Gick till stallet klockan kvart i två idag med My och var där till kvart över åtta. Så rätt länge ^^ På vägen dit ramlade jag två gånger -.-' E det något jag hatar så är det mina skor. Jag halkar som tusan med dem men det är bara för att det egentligen är sommar skor. Iaf så red jag Exet. Hade tänkt hoppa men det gick ju.... NOT. Nu när man nt får rida i stora ridhuset pga att det är risk att taket rasar av all snö. Så vi var 8 stycken i lilla ridhuset ;o Och en som typ hade lektion. Så det blev 3 hopp på ett 40 cm hinder så jag tkr nt det räknas som ett hopp ridpass ;p Men det gick hyfsat bra ridpasset faktiskt. Han jobbade rättså bra men han är fortfarande stel i höger sida men det gick mkt bättre sen sist jag red honom (:  Han försökte jätte mkt och han samarbetade med mig, skillnad vad han gjorde förra gången x) Så är super nöjd med honom. Efter jag ridit så fodrade jag och några andra. Fy f*n vad det finns omogna folk ;s Haha, Men det är bara kul och se hur långt dem kan gå innan dem fattar vad dem gör ^^ 
Måste verkligen fota Exet snart! Får snart seriös damp, Jag MÅSTE.

Hittade detta gamla fotot ^^ Det är faktiskt lite smått coolt elr? ^^

Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0