Jag har världens knasigaste humor! xd

Dagen idag har jag tillbringat med Olivia. Haha jag kom på ett jätte bra skämt: Pepsi hittade Max och tillsammans blev dem Pepsi Max xD Och en annan:
Jag- Vad blir sirap baklänges ?
Olivia- Vet nt.
Jag- Paris! Vad blir paris baklänges?
Olivia- Sirap
Jag- Fan vad du är snabbtänkt. Hur visste du det?
;p Jag och Olivia har knasighumor. Iaf så har dagen varit hur rolig som helst :) Imorn blir det stallet. Hoppas på att Exet nt går på ridlägret som är nu. Men det är typ 99 % säkert :/ Då kan jag nt rida honom förän i övermorgon ;(


Kommentarer
Postat av: inte jag .

exet går inte på ridlägret . men en person red han två ggr idau .

2011-01-03 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0