Ridskolan

Sov över med Sofie inatt. Vi stack direkt till stallet när vi hade vaknat. Sofie va snäll idag och mockade åt Cindy medan jag tog in ensilage. Sen fotade Sofie mig och Cindy medan jag sopade. Bilderna kommer ikväll eller imorgon. Mamma hämtade oss och vi åkte direkt till ridskolan. Jag skulle egentligen fota Sofie men det var inget batteri på kameran. När Sofie hade ridit klart så gick vi in i klubbrummet och satt och pratde lite med som andra. Sen hämtade Sofies mamma oss. Sofies storebror var också med i bilden. När Sofies mamma var inne och hndlade dampade jag och Sofie lite. Sofies strorebror fick också lite smått dam på oss x). Sen när Sofies mamma kom sa vi att Sofies storebror hade varit dum. Sofie lärde mig att prata som en groda :D Jätte intressant inlägg, jag vet... :) Nu måste jag snabba mig till Sofie ska sova där inatt :)



Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0