Stallet

Har precis kommit hem från stallet. Gick till stallet med hunden. Först gick jag kelade jag med henne i hagen och helt plöstligt började jag tänka på Joker så jag bara satte mig på knä och började gråta. Cindy kom och la huvet på min axel så jag blev på lite bättre humör. Jag gick in i stallet och mockade lite snabbt sen hämtade jag grimman och tog in henne i stallet och ryktade henne. Cindy somnade medan jag ryktade henne. Sen stod jag och mös med henne jätte länge i stallet. Sen släppte jag ut henne i hagen och stack hem. Nu ska ta en kopp kafe och bara lata mig hela dagen :)


Kram Olivia :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte gullig ponny! :)

2011-01-07 @ 15:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0