Träning

Mamma väckte mig vid noi idag för jag skulle åka till ridhuset och kolla på när Angelica tränade. Vi satte och pratade lite med Anges mamma och några andra. Ange är så sjukt duktig på att rida!!. När dom hade ridit klart hjälpte vi till att lägga upp bommarna och hinderna. Sen stack vi oc handlade lite saker till kaninerna och till maten ikväll. Jag var hemma i typ 10min sen stack ag direkt till stallet. Jenny var där med hennes hundar så jag kelade och busade lite med dom innan jag mockade. När jag hade mockat klart gick  jag ut till Cindy och kelade lite med henne. Sen hjälpte jag Jenny att flytta brädorna till göselhögen medan mamma tog in ensilage. Ska äta och ta en snabb dusch nu sen ska jag ut till kaninerna. :)

Bild från isomras när Ange rider Cindy! :)


Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0